Havanna met Omar

8 januari 2023 - Havana, Cuba

Vrijdag 6 januari 2023.

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt werden we opgewacht door onze persoonlijke gids voor vandaag. Omar gaf ons eerst wat tips voor ons  verblijf in Cuba en wat aanbevelingen voor Havanna. Daarna mochten we plaatsnemen in een cabrio oldtimer. We reden en bezochten highlights van het centrum. Geweldig  was dat ook Omar fan van de Beatles is en aan Mat de plek liet zien waar John Lennon ooit geweest was. De oldtimer rondrit stopte aan zee, waarna we al lopend de oude binnenstad  bezochten. Omar vertelde ons veel over de geschiedenis, cultuur en het leven van Havanna.  Na de tour ontving Omar de John Lennon sokken en van beide kanten geroerd namen we afscheid van elkaar. Na een goede lunch met de bekende bruine bonen en rijst hielden we siësta.  De avond  wandelden we naar zee en eindigde we dag met eten van een heerlijke salade, muziek en drank. Gelukkig  lag het gezellige  straatje meteen om de hoek van de Casa Azul de cocktails waren heerlijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilmy Sonnemans:
    8 januari 2023
    Klinkt goed! En die cocktails zagen er lekker uit!
  2. Ine:
    8 januari 2023
    Leuk en gezellig
    Hannie, wanniër rauks se de iërste havanna sigaar😊
  3. Rick Mengers:
    11 januari 2023